Bottiglia di plastica: chì aspetti incarna a personalità di u culore di l'imballu

(1) Tutti i generi di merci anu certi attributi. I prudutti farmaceutici è i prudutti di intrattenimentu, l'alimentu è l'hardware, i cosmetichi è e forniture culturali è educative anu una differenza d'attributi più grande. U listessu tipu di prudutti pò ancu esse differenziati. Per esempiu, ci sò sfarenti tippi di prudutti farmaceutichi, cum'è a medicina tradiziunale cinese, a medicina occidentale, a medicina terapeutica, a medicina tonica è a medicina generale. In questu sensu, a trasfurmazione di u culore deve esse trattata cuncretamente. L'elementi sensoriali di u culore (fisicu, fisiologicu, psiculugicu) devenu esse messi in ghjocu, è a prestazione di a persunalità tipica deve esse lutta per. Per esempiu, u rossu, l'aranciu è u giallu sò culori assai stimulanti, chì ponu fà a corteccia cerebrale umana in un statu eccitatu, dilatà u foru di a parolla è accelerà u battitu di u core. In u cuncepimentu di l'imballu di tonici, vitamine, reumatismu è altre droghe, u rossu è altri culori assorbenti ponu esse aduprati in modo adeguatu. L'onde cerebrali verdi è turchini riflettenu a rilassazione è a sedazione, dunque sò aduprate per l'imballu di cuncepimentu di droghe sedative, ipnotiche, ipotensive, antipiretiche è analgesiche.

(2) A causa di a crescente varietà di prudutti è di a cumpetizione sempre più feroce in u mercatu, e prestazioni visive di l'imballaggi di vendita diventanu sempre più impurtanti in publicità, trà i quali a trasfurmazione di u culore hè un aspettu impurtante. L'oscurità è a testimunianza di l'effettu di u culore anu solu effetti negativi, dunque duvemu fà casu à a freschezza di a relazione trà a cumpusizione di u culore.

(3) Unicità

① Culore speziale: alcuni culori in u cuncepimentu di l'imballu duveranu esse di colore chì currispondenu secondu i so attributi, ma u culore di a foto ùn hè micca cusì cumunu. I cuncettori vanu spessu contr'à a strada è utilizanu culori non convenzionali per fà chì l'imballu di i so prudutti si distingue da u listessu tipu di droghe. U trattamentu di questu culore ci face più sensibili è impressiunanti.

② Culore pupulare: culore di moda, hè u culore chì accunsente cù a moda di i tempi, è hè u culore di u rifiutu istante è di a moda. Hè u missaghju di i cuncettori è u signale di u cummerciu internaziunale. Quandu una certa tendenza di culore hè generalizata, manca di nova stimulazione è incantu, è hà bisognu di una caratteristica visuale diversa, chì hè imitata è pupulare di novu. L'usu di culori pupulari in u cuncepimentu mudernu di l'imballu hà purtatu sempre più benefici ecunomichi à i prudutti. L'imprenditori attribuiscenu una grande impurtanza à u rolu di u culore. I culori pupulari emessi da l'associu internaziunale di culori pupulari ogni annu sò presentati secondu e caratteristiche di i tempi cum'è situazione internaziunale, mercatu è economia. U scopu hè di bilancià u core è l'atmosfera di e persone, in modu da creà un ambiente dolce per e persone per piacè.

(4) I cambiamenti psicologichi produtti da a visione di u culore naziunale sò assai cumplessi. Varianu secondu i tempi è e regioni, o varienu assai secondu u ghjudiziu individuale. A causa di u fondu suciale, e cundizioni ecunomiche, e cundizioni di vita, l'usi tradiziunali, l'usi è l'ambiente naturale, parechji paesi è naziunalità anu furmatu abitudini di culori differenti.


Tempu di posta: Nov-21-2020