Spressione persunalizata di imballaggi di cusmetichi

(1) L'imballu di i cosmetichi hè un mondu culuritu. Diverse marche di cusmetichi sceglieranu i culori adatti secondu e so caratteristiche. U biancu, u verde, u turchinu è u rosu sò i più cumuni,Viola, oru è neru simbulizeghjanu u misteru è a nubiltà, chì ponu esse aduprati per imballaggi di cusmetichi di qualità superiore è più persunalizati. A causa di e so caratteristiche distintive, i grafichi persunalizati sò aduprati cum'è un linguaghju simbolicu unicu in u cuncepimentu di imballaggi di cusmetichi, chì pò riflettà e caratteristiche di i prudutti, mostranu a cumpusizione di i prudutti è mostranu l'usu di i prudutti. In a creazione di grafiche di imballaggi cusmetichi, duveremu capisce pienamente u posizionamentu di u pruduttu, è renderli coerente cù u culore, u testu è a forma di l'imballu.

(2) Per risponde à i bisogni di l'individualità, a forma d'imballu deve esse innuvata. L'imballu cusmeticu duveria esse l'incarnazione di a coesistenza di generalità è individualità. I cuncettori anu da cunsiderà l'unità armoniosa di a funzione di imballu è u sentimentu esteticu generale quandu progettanu. A forma geometrica cumuna hè a forma principale di imballu di cusmetichi urdinarii, ma l'imballu di cusmetichi persunalizati richiede u so stile unicu. In l'espressione persunalizata di l'imballu cusmeticu, u cuncepimentu bionicu cù e cose naturali cume l'ughjettu imitazione hè un metudu cumunu di cuncepimentu. Differente da u singulu imballu cusmeticu geometricu precedente, u cuncepimentu bionicu ùn hè micca solu amichevule ma ancu vivu è interessante, ottenendu a perfetta unità di praticità è individualità. Hè a basa per i cunsumatori di sceglie i cosmetichi per furnisce l'infurmazioni nantu à a merce, furnisce l'infurmazioni nantu à a merce è migliurà a qualità di marca. E parolle di u pacchettu di cusmetichi includenu principalmente nome di marca, nome di produttu, testu introduttivu, ecc. Quandu si designanu caratteri di marca, i cuncettori ponu cunsiderà a forma è a cumbinazione di caratteri di marca, affinchì i caratteri creati ponu esse pieni d'individualità è suscità l'estetica di e persone piacè. U nome di u produttu deve esse accattivante, cuncepimentu simplice, lasciate i cunsumatori in un colpu d'ochju. U testu esplicativu hà un rolu impurtante in a cumunicazione di l'infurmazioni di l'usu cosmeticu. Pò rende felici e lascia una bona impressione, per ottene una bona reazione psicologica. A dimensione, a carattere è l'urganizazione di i caratteri nantu à u pacchettu di i cosmetichi, è ancu l'echi di grafica è di culori, sò fattori impurtanti per uttene l'effettu visuale generale di u stilu di testu è di u layout è u cuntenutu di u tema. Dunque, u testu ùn deve micca solu esse bè coordinatu cù a fonte, ma dinò u culore è alcuni colpi devenu esse trasfurmati, è u cuncepimentu persunalizatu di i caratteri deve esse messu in risaltu, Solu cusì pudemu ottene l'effettu perfettu è diventà un più mezi putenti di prumuzione.

Integrazione di elementi culturali, visualizazione cumpleta di connotazione di marca, integrazione d'elementi culturali, u cuncepimentu di l'imballu di cosmetichi d'oghje persegue a cumbinazione di tradizione, mostra saggezza unica è sapore di l'era, è si sforza per uttene un altu gradu di unità di forma è connotazione. Per esempiu, u stilu di mudellazione scentifica, logica, raziunale è rigorosa di u cuncepimentu tedescu, u sintimu elegante è romanticu di u cuncepimentu talianu, è a nuvità, destrezza, leggerezza è delicatezza di u Giappone sò tutti radicati in i so diversi cuncetti culturali. In Cina, u stilu di cuncepimentu di imballaggi tende à esse stabile è cumpletu, chì significa simmetria è integrità in forma, chì hè ancu a cumunità psicologica di tutta a nazione cinese. In u 2008, baicaoji hà lanciatu una nova maghjina di marca. L'imballu à a moda senza perde l'infurmazioni di a China hè statu favuritu da i cunsumatori, è hà vintu u premiu d'argentu di u 2008 cuncezzione di l'imballu pentawings. A nova maghjina di baicaoji hè più semplice è squisita, chì integra elementi di moda internaziunale è cultura tradiziunale cinese, è hè di moda senza perde dettagli cinesi. In u novu cuncepimentu di imballu, u piattu tondulu di fiori cù centinaie di forme à base d'erbe copre a cima di a buttiglia, chì interpreta u significatu di "circundatu da centinaie d'erbe". A forma di a buttiglia s'ispira da l'elementu tradiziunale chinese - nodu di bambù, chì hè assai semplice è di moda. Fighjendu u corpu di a buttiglia è u tappu di bottiglia "tuanhua", hè cum'è un sigillu chinese delicatu, chì riflette a cultura cinese chì a marca cuntene sempre.

(3) A difesa di a prutezzione di l'ambiente verde, guidendu a bella tendenza, a difesa di a prutezzione di l'ambiente verde, di fronte à u deterioramentu ambientale glubale, i cosmetichi, cum'è unu di i segni di moda, rispettanu a tendenza di a prutezzione di l'ambiente, è cumincianu à aduprà materiali riciclabili o degradabili in cuncepimentu di imballu per evità lu

Cum'è una spezia di rifiuti chì ùn ponu micca esse aduprati è riciclati, u verde organicu hè fermamente favuritu per riduce l'impattu annantu à l'ambiente. Per esempiu, Dior hà introduttu u cuncettu di riciclà a prutezzione di l'ambiente per migliurà l'usu sostenibile di l'imballu di i prudutti di a serie Ningshi Jinyan; I prudutti di marca Jurlique da u cartone d'imballu esterno à a buttiglia di u pruduttu è u pigmentu di lettera nantu à u corpu di a buttiglia sò fatti di materiali speciali di prutezzione di l'ambiente, chì ponu esse decomposti naturalmente; Mary Kay adotta imballi di carta riciclata è degradabile è simplifica vigorosamente A cumplessità di l'imballu hè diventata un pionieru in a prumuzione di a prutezzione di l'ambiente in l'industria di i cosmetichi. Baicaoji utilizza ancu carta riciclata per fà l'imballu di u pruduttu, chì hè stampatu cù e parolle "sustene a prutezzione di l'ambiente, raccomandemu u riciclamentu", è mette in opera scatule di riciclaggio in magazzini esclusivi Inoltre, parechje marche stampanu ancu struzzioni di i prudutti in a scatula per riduce i ghjetti di carta. Sempre di più imprese è cuncettori cusmetichi stabiliscenu pianu pianu u cuncettu di prutezzione di l'ambiente, riducendu a quantità di imballaggi, aduprendu materiali speciali è imballaggi di "variazione".


Tempu di posta: Nov-21-2020