Cuncepimentu di cuncepimentu di imballu di profumi

Durante u Rinascimentu, a produzzione di prufumi cresce rapidamente in Europa per via di a scuperta di novu di l'antica formula di prufumi. U centru di u primu Rinascimentu, cum'è Venezia è Firenze, hè ancu u centru di a fabricazione di prufumi. A famiglia Medici hè u capimachja di l'industria di i prufumi. Catalina, membru di a so famiglia, hè un inviatu impurtante per a diffusione di i prufumi. Si hè maritata cù u rè Enricu II di Francia, chì hè accumpagnatu da u nome di reendo è hè u famosu fabricatore di prufumi in Firenze. Quand'ellu hè ghjuntu in Francia, hà avutu una buttrega di prufumi è hà riesciutu assai successu. Hà dettu ch'ellu avia a capacità di mischjà u velenu è esse à pocu pressu u listessu chè di fà u prufume. Parechji di l'eventi diretti da Catalina in u tribunale francese sò stati ligati à a medicina ch'ellu avia dispostu. Da quì in avanti, spruzzà u prufume hà cuminciatu à diventà una moda. "Questu hè un periodu di autoscoperta di e persone, a cunniscenza di sè di e persone diventa sempre più evidente, a ghjente hà cuminciatu à seguità a moda." a ghjente di u Rinascimentu ùn si bagnava micca di modu regulare, ma solu spruzzendu prufume per copre u so gustu, l'industria di i prufumi fiurì. U prufume hè adupratu assai, sia per l'omi sia per e donne, ancu per i capelli è ancu l'animali domestici. In u 1508, u Cunventu Dominicanu di Firenze hà stabilitu a più antica fabbrica di prufumi in u mondu. U Papa è a so famiglia sò clienti fideli. Durante seculi, ogni novu guvernatore hà furnitu una formula di prufume per a fabbrica. Intantu, una cità di u sudu di a Francia si hè sviluppata à pocu à pocu in una basa di pruduzzione di prufumi per u Vetru. U vetru hà pruduttu uriginale prufumi perchè a cità hè ancu un centru di cunciaria. In u prucessu di cunciazione, l'urina hè aduprata, è a ghjente spruzza prufume nantu à a pelle per copre l'odore. In u libru "a nascita è a seduzione di u perfume è di u fragranza classica", Susan Owen hà dettu chì i pruduttori lucali di guanti di pelle importanu, producenu è vendenu prufumi. À u XVIIIesimu seculu, l'industria di a pelle cuntinueghja à vende prufume dopu chì a filiera di a pelle sia cascata. Digna di u nome cunnisciutu da u mondu, a Francia hè oghje un grande paese di prufumi. Ci hè parechje marche di prufumi di primura in u mondu, cum'è langwan, Chanel, Givenchy, Lancome, Lolita Lempicka, Guerlain, ecc. famosu in u mondu.

U cuncepimentu di l'imballu hè una parte integrante di u pruduttu. Hè una parolla magica, internaziunale è core. Hè ancu una cosa necessaria per a cumpagnia è a password per u successu di l'impresa. U cuncepimentu di l'imballu cunnessa arte è industria, mercatu è produzzione, creatività è funzionalità. Un bon cuncettu face un bonu imballu, un bonu imballu hè u catalizatore per a prumuzione di u pruduttu. Per identificà un pruduttu hè rializatu per mezu di l'imballu, i consumatori devenu avè abbastanza informazioni è esse capaci di decodificà è capisce alcuni simboli, in modu da ricunnosce u pruduttu è poi capisce u so valore, è portanu à u comportamentu finale di l'acquistu. Ovviamente, i prudutti di prufumi diventanu sempre di più è e persone diventanu sempre di più difficiule à sceglie. Ma a ghjente hè spessu influenzata da a so educazione, a vita suciale è u fondu culturale per sceglie e marche. Dunque, ogni prufumu è u so imballu devenu esse destinati à currisponde à gruppi specifici di consumatori. A Francia hà un numaru cusì grande di marche di prufumi di classa mundiale, diventendu un grande paese di prufumi, è i so cuncetti di cuncepimentu di imballu di profumi sò inseparabili.

Usu arditu di novi materiali, di novi tecnulugie è di novi formi
Dapoi a storia di u sviluppu di cuntinenti di prufume, a ghjente hà esploratu l'usu di vari materiali per fà contenitori di profumi. À u primu, l'Egiziani usavanu cuntenitori in petra per fà cuntenitori di varie forme, cume buttiglie tonde di panza, bottiglie di pedi pesanti ecc. Eranu tutti aperti è sigillati cù tappi piatti o blocchi di stoffa. Diversi materiali di petra sò ancu usati per fabricà questi cuntenitori, di i quali l'alabastru conta a più grande parte. L'artigiani grechi anu fattu una seria di contenitori in ceramica pieni di prufume è anu cuncepitu contenitori secondu u so cuntenutu. Per esempiu, i contenitori di oliu di sesamo è di profumi sò diversi. È i Grechi ponu fà contenitori bionici per prufumi. Versu u VI seculu d.C., sò state inventate piccule buttiglie di ceramica stampata. À u principiu, imitavanu spessu l'imaghjini di u capu umanu. U vetru hè sempre statu un materiale caru. À u XVI mu seculu, l'artigiani di Venezia amparonu à fà u vetru è u vetru, da pudè esse trasfurmati in parechje forme, cum'è u vetru biancu lattice, u vetru à filamentu d'oru è d'argentu, ecc. I contenitori di profumi diventanu di più in più belli. Cù u miglioramentu di a durezza di u vetru, u vetru pò esse tagliatu, sculpitu, culuritu, intarsiatu, cusì u cuntinente di vetru hè più cà una varietà di forme tradiziunali.

Caccia appassiunata di novità, unicità è moda
A sapemu, 40% di i cuncettori francesi travaglianu in l'industria di l'imballu, chì hè una prupurzioni assai alta. U campu di l'imballu di i profumi cresce in continuu è cresce. Ogni marca deve sviluppà novi prudutti o trasfurmà vechji imballaggi per adattassi à a nova tendenza ogni tantu. I cuncettori di prufumi anu da dumandassi constantemente: chì hè di novu? U cuncettu di "novu" migliurà sutile o frammentazione rivoluzionaria? Hè una riforma graduale per migliurà u pruduttu attuale per risponde à i bisogni di u mercatu, o per sviluppà novi prudutti per cunquistà u mercatu futuru. Cambiamenti in l'imballu ponu esse picculi cambiamenti in i dettagli, o ponu esse cumpletamente novu sviluppu di pruduttu, cù un aspettu rivoluzionariu cumplessu è un novu supportu tecnicu.

I Francesi attribuiscenu una grande impurtanza à l'idee nuvative. Cù a so passione creativa è l'imaginazione, ponu spessu cuncepisce prudutti pieni di spiritualità. Anu attribuitu uguale impurtanza à a creazione è l'imaginazione, perseguenu stili novi è unichi, è creanu idee è tendenze novi. Anu cuntrabandatu mercanzie in una superba raccolta di cose belle, è puderianu esse capaci di alluntanassi da a Cunvenzione è di praticà, è di creà novi simboli di cuncepimentu. A miriade di cambiamenti in u profumu francese sò i più mudificatori è arditi, è i culori arditi è varii di a buttiglia è u cuncepimentu squisitu di e parti lucali sò abbastanza per fà ammirà a ghjente.

3. Hè bravu à assorbe a nutrizione storica è culturale di l'arte

Per esempiu, parechje idee di cuncepimentu di prufumi francesi venenu da opere cum'è Renoir, Wei Al, Fang Tan - La Tour, Odilon Redon è altri artisti. Ci hè una relazione profonda trà arte è cuncepimentu di imballaggi. U significatu di l'arte per cuncepisce è cuncepisce per l'arte risiede in "cultivà l'originalità è l'ispirazione". Da u puntu di vista di alcuni prudutti, assai cuncepimentu di imballaggi riesciuti sò stati influenzati da l'arte, à u so volta, elli stessi anu un certu impattu annantu à u sviluppu di l'arte.

4. Tutta a cunsiderazione intonda di a percezione umanistica di u consumatore

Da a prospettiva di a percezione visuale, a prima hè a forma esterna. I cuncettori ponu sceglie a forma simmetrica tradiziunale o a forma asimmetrica, o sorprendenu i cunsumatori cù a so forma audace è libera. Dopu ci sò i culori, chì trasmettenu simbolicamente una atmosfera tranquilla o putente è mostranu a vera natura di u pruduttu. Inoltre, l'effettu di stampa, a dimensione è u tipu di lettere, sporgenti o cuncavi, è a pusizione di u tittulu anu ancu un rolu impurtante. Dopu, a dimensione di u pruduttu è a so pusizione nantu à u scaffale devenu ancu esse presi in contu. In generale, i prudutti nantu à a linea orizzontale visuale ponu catturà di più l'attenzione di e persone è avè una maggiore probabilità di esse selezionati. Inoltre, e caratteristiche di i materiali, cum'è a riflessione, a densità è se a superficie hè liscia o ruvida, sò ancu aspetti impurtanti da cunsiderà da i cuncettori.

Da a prospettiva di a percezione olfattiva, l'odore è l'aroma sò fattori impurtanti per attirà i consumatori à cumprà prudutti. Sta caratteristica di i prudutti di prufumi hè particularmente impurtante. Dunque, l'imballu deve esse capace di riflette e caratteristiche di u profumu, micca di nascondelu, di riflettelu in a mente di e persone è ùn esse micca lavatu da l'odore di l'ambiente è di altri prudutti adiacenti. L'imballaggio deve esse capace di trasmette a fragranza unica di u pruduttu, sia direttamente sia indirettamente.

Da a prospettiva di a percezione uditiva, quandu a bottiglia di profumu hè aperta, u sonu hè inevitabile, è u listessu hè veru quandu spruzza u profumu.


Tempu di posta: Nov-23-2020