À propositu di a sigillatura di l'imballi è di i materiali di termosaldatura

Imballaggi di sigillatura è termosaldatura sò i seguenti;

1. Metudu di sigillatura di imballu

I metudi di imballu di sigillamentu includenu sigillatura à caldu, sigillatura à freddo, sigillatura adesiva, ecc. A sigillatura termica si riferisce à l'usu di u cumpunente di u stratu internu termoplasticu in a struttura di film compositu multistratu, chì ammorbidisce a sigillatura quandu si riscalda, è si solidifica quandu a fonte di calore hè cacciatu. I plastichi termosaldanti, i rivestimenti è i fusioni à caldu sò di solitu materiali di termosaldatura. A sigillatura à freddo si riferisce à chì pò esse sigillata pressendu senza riscaldà. U rivestimentu di tenuta à freddo più cumunu hè u rivestimentu di u bordu applicatu nantu à u bordu di u saccu di imballu. A sigillatura adesiva hè aduprata raramente in imballaggi di materiale à più strati, aduprata solu per l'imballu di materiali chì cuntenenu carta.

2. Materiale di termosaldatura

(1)U Polietilene (PE) hè un tipu di solidu di cera biancu lattice, traslucidu è opacu. Hè guasgi senza gustu, micca tossicu è più liggeru cà l'acqua. A catena macromoleculare PE hà una bona flessibilità è hè faciule da cristallizà. Hè un materiale resistente à temperatura ambiente. Cum'è materiale di imballaggio, u svantaghju principale di u PE hè una scarsa tenuta à l'aria, alta permeabilità à u gasu è à u vapore organicu, bassa resistenza è resistenza à u calore; hè faciule da esse degradatu da a luce, u calore è u polu, cusì l'antioxidante è u stabilizatore di luce è calore sò spessu aghjuntu à i prudutti PE per prevene l'invecchiamento; U PE hà una poca resistenza à u cracking di u stress ambientale, è ùn hè micca resistente à a corrosione di i concentrati h2s04, HNO3 è u so ossidante, è serà erodutu da alcuni idrocarburi alifatici o idrocarburi clorurati quandu riscaldatu; a prestazione di stampa di PE hè scarsa, è a superficia ùn hè micca pulare, dunque u trattamentu corona deve esse effettuatu prima di stampà è incollà à seccu per migliurà l'affinità è a cunnessione secca di l'inchiostru da stampa.

U PE adupratu per l'imballu di termosaldatura include principalmente:
① polietilene à bassa densità (LDPE), cunnisciutu ancu cum'è polietilene à alta pressione;
② PE di polietilene à alta densità (HI), cunnisciutu ancu cum'è polietilene à bassa pressione;
③ polietilene di densità media (nu) PE :); polietilene lineare à bassa densità (LLDPE);
Poly polietilene catalizatu da u metallocene.

(2)E pruprietà di u film di polipropilene colatu (CPP) adupratu per u materiale di sigillatura termica sò ligeramente diverse da quella di u polipropilene orientatu biaxialmente per via di u so prucessu di produzzione diversu. I vantaghji è i svantaghji di CPP sò mostrati in i cuntenuti pertinenti di "polipropilene".

(3) U PVC (abbreviamentu in PVC) hè una resina incolore, trasparente è dura cù una forte polarità moleculare è una forte forza intermoleculare, cusì hà una bona durezza è una bottiglia di plastica rigida.

U PVC hè più prezzu è più versatile. Pò esse trasformatu in contenitori di imballu rigidi, bolle trasparenti è film di imballu flessibili è materiali ammortizzanti in plastica spuma. A causa di a so tossicità è di corrosione di decomposizione, u so cunsumu diminuisce è hè gradualmente rimpiazzatu da altri materiali.

(4) EVA (copolimero di etilene vinil acetatu) poli (etilene vinil acetato) (EVA) poli (etilene vinil acetato) (EVA) poli (etilene vinil acetato) (EVA) poli (etilene vinil acetato) (EVA) poli (etilene vinil acetato) ( EVA) poly (ethylene vinyl acetate) (EVA) poly (ethylene vinyl acetate) (eva-eva) poly (ethylene vinyl acetate) (EVA) poly (ethylene vinyl acetate) (EVA. EVA hè un solidu biancu traslucidu o pocu lattice preparatu da a copolimerizazione di l'acitu d'etilene è d'acidu vinilaceticu. E so pruprietà cambianu cù u cuntenutu di i dui monomeri. Dunque, quandu selezziunate u mudellu di EVA, deve esse determinatu secondu l'usu, è pò esse adupratu cum'è plasticu, adesivo termofusibile è rivestimentu .
EVA hè ampiamente adupratu cum'è u stratu internu di u filmu compositu per via di a so bona elasticità è di a bassa resistenza à a sigillatura à calore. Hè adupratu in adesivi, rivestimenti, rivestimenti, isolamentu di cavi è purtatori di culore cù a so bona aderenza (bona o certa forabilità cù parechji materiali polari è non polari).

(5)PVDC (clorur di polivinilidene) PVDC si riferisce generalmente à u copolimeru di u clorur di vinilidene. U polimeru ottenutu per polimerizazione hà una alta cristallinità, altu puntu di ramollimentu (185-200′c) è vicinu à a temperatura di decomposizione (210-2250). Hà una poca cumpatibilità cù l'adattatore generale, dunque hè difficiule à esse stampatu.
PVDC hè un materiale forte è trasparente cun alta cristallinità è verde giallu. Hà un tassu di trasmissione assai bassu à l'acqua per inghjuttà gasu, gasu è olfattu, è hà una ottima resistenza à l'umidità, stanchezza à l'aria è ritenzione di fragranza. Hè un ottimu materiale di barriera à alti limiti. Hè resistente à l'acidi, à l'alkali è à parechji solventi, resistenti à l'oliu, refrattarii è autoestinguibili.


Tempu di posta: Nov-21-2020