Tipi è funzioni di l'oliu essenziale

L'oliu essenziale hè un liquidu aromaticu estrattu da fiori, foglie, steli, radiche o frutti di e piante naturali. E persone utilizanu tecniche speciali, cum'è u massaggio di u puntu meridianu o a respirazione profonda, per introduce l'oliu essenziale in u corpu umanu, chì hè chjamatu "aromaterapia".

Trè tippi d'oliu essenziale:

1. Unicu oliu essenziale

Hè un extractu di pianta unica estratta da l'aromu di a pianta è hè un oliu essenziale puru chì ùn hè micca statu trasferitu. L'oliu essenziale unicu pò esse adupratu solu o mischju. E materie prime di l'oliu essenziale devenu esse piante medicinali, generalmente chjamate dopu à e piante, cum'è l'oliu essenziale di lavanda, l'oliu essenziale di rosa, l'oliu essenziale di menta, ecc. Oltre à l'oliu essenziale di lavanda è l'oliu essenziale di l'arburu da tè, chì ponu cuntattà direttamente a pelle in piccule quantità, ùn hè generalmente cunsigliatu di applicà altri olii essenziali direttamente nantu à a pelle per evità di aggravà u pesu di assorbimentu di a pelle è di causà allergie à a pelle.

2. Oliu essenziale cumpostu

Si riferisce à u liquidu aromaticu chì pò esse adupratu direttamente mischjendu dui o più tipi di olii essenziali. A maiò parte di l'olii essenziali cumposti sò diluiti cun una concentrazione moderata è ponu esse megliu assorbiti da u corpu umanu senza alcunu effetti collaterali. L'oliu essenziale cumpostu pò esse applicatu direttamente nantu à a faccia, i bracci, e gambe è altre parti, chì ponu migliurà significativamente a struttura di a pelle o brusgià l'eccessu di grassu in u corpu.

3. Oliu di basa

Cunnisciutu ancu cum'è oliu mediu, hè un tipu d'oliu vegetale adupratu per diluce l'oliu essenziale. L'oliu di basa hè un tipu d'oliu non volatile estrattu da e sementi è i frutti di a pianta. L'oliu di basa vegetale stessu hà un certu effettu curativu. Quandu si diluisce è si fonde l'oliu essenziale unicu, pò migliorà l'efficacia generale di l'oliu essenziale, soprattuttu pò fà rapidamente u corpu generà calore è rifiutà l'ingestione di eccessu di proteine. L'olii basi cumuni sò l'oliu di semi d'uva, oliu d'amanduli dolci, oliu d'oliva, oliu di germe di granu, oliu di primula, ecc.

Trè sapori d'oliu essenziale :

1. Oliu essenziale di altu aroma

A maiò parte di elle sò penetranti è ponu rende a ghjente eccitata o attiva. Ma a volatilità hè ancu a più alta, dunque a so priservazione hè assai bassa, a vita di serviziu hè assai corta, ùn pò stà longu.

2. Oliu essenziale mediu

Generalmente, hà a funzione di stabilizà, equilibrà è stabilizà u corpu è a mente, è hà un certu effettu calmante nantu à u corpu stancu è e emozioni fluttuanti. L'essenza di l'oliu essenziale hè trà altu aroma è oliu essenziale bassu. Hè ampiamente adupratu per mischjà olii essenziali.

3. Oliu essenziale à pocu aroma

Appartene à u tipu "flussu longu". À u principiu, a fragranza hè leggera è pò mancu esse sentita. Ma in realtà, l'aromu di l'oliu essenziale à pocu aroma hè assai durevule, è alcuni ponu durà una settimana, ciò chì significa chì 1 settimane pò sente un debule fragranza di oliu essenziale.

Cumu hè assorbitu l'oliu essenziale:

1. Assorbimentu respiratoriu

U sistema respiratoriu assorbe l'oliu essenziale u più prestu. Quandu annusate l'oliu essenziale, e so molecule aromatiche ponu prumove a liberazione di l'energia pertinente da u sistema nervosu umanu, è poi producenu l'effettu di calmamentu, calmante, stimulante o eccitante.

2. Assorbimentu di a pelle

A velocità di a pelle chì assorbe l'oliu essenziale hè a seconda solu per u sistema respiratoriu. E molecule d'oliu essenziale sò assai chjuche. Puderanu passà direttamente per i pori di a pelle è entre in i microvasi in l'epidermide di u corpu umanu, in modu da prumove a circulazione di sangue è a circulazione di u sistema linfaticu in u corpu, aiutanu à scaricà tossine in u corpu, è adatta o stimula i nervosi sistema.

3. Assorbimentu di u sistema digestivu

A menu chì ùn abbiate una comprensione cumpleta di e pruprietà di l'oliu essenziale à base di erbe, ùn pruvate micca facilmente l'oliu essenziale orale. In questu modu, hè megliu pruvà menu, per ùn causà "avvelenamentu da l'oliu essenziale" è altre reazioni avverse.

Effettu cusmeticu di l'olii essenziali aromatichi

1. Effettu nantu à a bellezza

A struttura moleculare di l'oliu essenziale hè chjuca, naturale è pura. Hè faciule à penetrà in a pelle, dissolve in grassu è entra in u corpu umanu, in modu da migliurà a maturità è a secchezza di a pelle da a fonte è uttene u scopu di idratà a pelle.

Inoltre, l'oliu essenziale pò prumove a circulazione sanguigna di u sistema sanguinu è di u sistema linfaticu, pulisce è scarica a spazzatura in u corpu à tempu, per uttene u bilanciu generale di corpu, core è spiritu, è fà chì a ghjente trasuda fresca è charm naturale da l'internu fora.

2. Effetti nantu à a Fisiologia

L'oliu essenziale di erbe hè cunnisciutu cum'è "ormone vegetale", tanti olii essenziali sò simili à l'ormoni in natura è ghjucanu un rolu impurtante in a salute fisiologica umana. Sicondu a medicina tradiziunale chinesa, l'aromu di l'oliu essenziale hè un tipu d'energia Qi. Dopu avè cuntattu cù u corpu umanu, sta energia Qi aiuta à mantene l'equilibriu di Qi è di sangue in u corpu umanu, affinchì u corpu umanu abbia abbastanza sangue per nutre i quattru membri è ossa, regulendu cusì l'endocrinu, è rinforzendu u sistema riproduttivu. funzioni di i seni di a donna, l'utru è l'ovari.

3. L'effettu nantu à a Psiculugia

Quandu site stancu, sceglite un oliu essenziale di erbe chì ti piace. A fragranza pò aiutà à caccià a fatica. Duvete sapè chì l'oliu essenziale di erbe hà un odore fragrante. Dopu entratu in u cervellu umanu per olfazione, pò stimulare a corteccia cerebrale per secretà ormoni, adeguà i nervi umani, eliminà l'ansietà, alleviare u stress, è aiutà u corpu è a mente à rilassassi à u statu u più comodu.

Essential oil bottles


Tempu di posta: Maghju-14-2021