A scelta di u prufume per e donne

Sceglite chì tipu di prufume, ma dipende ancu da chì tippu di ambiente è occasione.

Sceglite u perfume adattu, hè una cunniscenza assolutamente, vedemu cumu sceglie astutamente u prufume chì si cunvene.

469875263443697708

1. Sceglite secondu u tempu di fragranza di u profumu.

Sì avete bisognu di travaglià per almenu cinque ore, per esempiu in una festa, a vostra borsa serà troppu chjuca per tene una grande buttiglia di prufume. À questu tempu, avete bisognu di sceglie u fragranza chì dura assai.

2. Sceglite secondu u vostru tipu di fragranza preferita, cum'è fiore o fruttu, ecc.

Alcune persone sentenu fiori ricchi è gustu di piante, ponu pruduce fenomenu vertiginoso.

Sapori leggeri è fruttati sò megliu per voi.

3. Sceglite secondu u vostru stile, ùn seguitate micca à a ceca.

Forse un ghjornu un collega dice chì li piace Chanel, u ghjornu dopu un altru amicu dice chì li piace Guerlain, è u ghjornu dopu un altru amicu dice chì li piace Lancome. Puderete pensà, bè, postu chì tutti dicenu di sì, ne piglieraghju unu. Questu hè u cunsumu impulsu, duvemu esse raziunali per cunsiderà chjaramente, secondu u gustu, a durata è cusì per andà in u bancone, un prucessu, sperienza per cumprà dopu.

4. Ùn cacciate micca e marche.

U prufume hè solu un'arma chì adupremu per arricchisce a nostra attrattività, solu per ghjucà un rolu decorativu. Dunque, ùn pensate micca chì e più marche famose sò, più aghju bon gustu. No, se pudete fà chì a ghjente sente u vostru profumu regulare è pensi chì sia un nome di marca, chì serve veramente à u scopu di u profumu. Truvate veramente u profumu chì vi piace, u prufume chì riflette veramente u vostru stile.

5. Pruvate à riparà una o duie marche.

Se avete una personalità volubile, vi puderete piacè un prufumu di gelsominu, un altru di rosa è un altru di aranciu. In realtà, a persona media hà una personalità relativamente stabile, allora truvate un profumu chì vi cunvene è fate di a vostra marca. Forse qualchissia vi ricorderà sempre di voi è di l'odore chì avete sentitu.

6. A prova di u polzu.

Quandu cumprate prufume, pruvate sempre prima. Andate à u comptoir, sceglite u vostru perfume preferitu, u mettite nantu à i vostri polsi di sinistra è di destra, l'odore, è poi andate à cumprà. Quandu site à meza strada, stende u polzu, sniffate, è continuate. Quandu avete finitu di cumprà, sente l'odore di novu. Sapete quale vi piace.

Perchè possu sceglie solu dui? Perchè ci sò troppu generi, faciuli da mischjà.

Perchè trè volte? Perchè u gustu di u profumu pò esse divisu generalmente prima di gustu, in gustu, dopu gustu. A seconda di l'evaporazione di l'alcol, a spezia in l'internu si evaporerà per fasi.

Perchè à u polzu? Perchè l'eserciziu di u polzu hè grande, faciule da lascià l'alcol volatilizà u più prestu pussibule, pudete esse in un periudu di tempu più cortu, sente l'odore di a fragranza di e trè tappe.

7. Preparate piccule buttiglie di prufume.

Di solitu i prufumi sò ghjunti in buttigli di prova, chì sò picculi buttigli. Pudete dumandà à u scrivanu di scrivanu qualchì buttiglia. Per quelle occasioni quandu si pò purtà solu una piccula borsetta à una festa, imballà una è spruzzà nantu à ella cum'è necessariu.

8. Spray in ogni mumentu.

Vi piace stu prufume, ma ùn dura chè un'ora. Chì faci? Purtatelu cun voi, se u gustu hè debule, serà spulatu parechje volte.

9. Purtate solu un prufumu à ghjornu.

Ùn mischjà prufumi; hè difficiule d'immaginà cumu si sentenu l'odore quandu si mischjanu.

10. Sbarazzassi di u cattivu odore.

Prima di mette u prufume, lavate bè è ùn sentite micca male, soprattuttu sottu à l'ascelle.

Ùn lasciate micca chì l'odore di u vostru corpu supraneghja u vostru prufumu, è ùn lasciate micca chì u vostru profumu abbassi u vostru odore di u corpu. Ùn hè micca perchè avete un cattivu odore chì avete bisognu à coprila cun prufume.

 


Tempu di posta: Jun-21-2021