I buttigli di prufume eranu tantu divertenti !

Perfume bottles used to be so much fun

Hè ciò chì aghju vistu mentre navigava in u web l'altru ghjornu.Da l'anni 1920, hè chjamatu L'Orange, è tuttu u perfume hè fattu in forma di aranciu. Ci hè a mità di una buccia d'aranciu à l'esternu, chì hè assai realistu.

Perfume bottles used to be so much fun1

Ci hè un totale di ottu "aranciu" in questu, ognuna di quale hè un perfume indipendente, è a fragranza di ognunu hè diversa.Ùn hè micca super cute!?

A cumpagnia chì pruducia sta « fragranza aranciu » hè chjamata Les Parfums de Marcy, un prufumatore francese fundatu versu u 1910. I so buttigli di prufume anu un grande cervellu.

U seguente "a nidu" hè ancu da Les Parfums de Marcy.

Perfume bottles used to be so much fun2
Perfume bottles used to be so much fun3

Sembranu esse particularmente felici di fà u prufumu "alimentu".Ci hè ancu sta scatula di 6 "perfumi di champagne", ogni buttiglia hè ancu una fragranza diversa.

I dettagli sò in u locu, i picculi cesti di rattan sò pieni di buttigli di vetru, è ancu i tappi di prufume sò fatti di tappi di lignu, striving to be realistic.

Perfume bottles used to be so much fun4

Ci hè ancu un set di perfume chjamatu "Le Bracelet Miraculeux", chì, cum'è u nome suggerisce, hè fattu cum'è una catena di braccialetti di ghjuvelli è hè imballatu in una scatula di ghjuvelli cù una cosa vera.

In fatti, quandu l'apri, sta "gioielleria" hè in realtà u tappu di cinque buttigli di perfume ~

perfume
2_

Ci hè un prufumatore chjamatu Delettrez Paris Perfume, chì hà ancu lanciatu una scatula di prufume simili chjamata "String of Pearls".Sembra una bella collana di perle.

Se ricevi un tali perfume cum'è un rigalu, ancu s'ellu puzza male, sarete felice!

Perfume bottles used to be so much fun6
Perfume bottles used to be so much fun7

E sti buttiglii di prufumi antichi interessanti facenu bè in u mercatu di l'asta è cullà più in più.Cum'è i disinni famosi di Les Parfums de Marcy sopra, si sò in boni cundizioni, ponu vende per $ 20,000 à $ 30,000.


Tempu di post: 25-Jan-2022