Bottiglie di prufume belle cum'è e piante

Parechje buttigli di perfume belli sò ispirati da e piante.Dopu tuttu, a maiò parte di u perfume vene da e piante, fiori è frutti.

Karl Lagerfeld hà ancu lanciatu un perfume chì s'assumiglia à a buccia d'aranciu quandu era ancu serve Chloe.Stu tipu di perfume hè una melodia tipica di fiori d'aranciu.Dà a ghjente un sapori d'aranciu è un sensu di l'estiu da l'internu à l'esternu.

Perfume bottles

À u stessu tempu, hà ancu lanciatu un altru perfume per e donne, è u disignu di u corpu di a buttiglia hè stata inspirata da e piante, è a tappa di a buttiglia di perfume hè stata fatta in fiori.Stu fiore deve esse cum'è u jasmine di sera, chì hè ancu u puntu culminante di fragranza.

Perfume-bottles-9

Schiaparelli a lancé un parfum à feuilles de lierre appelé Succ s Fou, qui signifie succès.

A forma di l'edera hè ancu usata perchè a so lingua di fiori hà u significatu di fideltà.A cumminazzioni di nome è forma hè di benedizzione di l'amore, "hè fattu"!

Oh, se mandate questu u ghjornu di San Valentinu, tuttu u livellu serà elevatu ...

Perfume-bottles-10

A rosa sottu, Hè ancu interessante.Ùn hè micca solu una buttiglia di prufume, ma ancu una broche !Ùn mette micca nantu à a robba chimica, pudete mandà fragranza in ogni mumentu.Hè una macchina di aromaterapia ambulante ~

Perfume-bottles-10

Parlendu di sti buttigli di prufumi d'ispirazione di a pianta, ùn pudete micca sminticà una persona: Ren è Lalique.

Hè un designer di vetru francese, assai influinzatu da a tendenza di l'Art Nouveau, è e so opere rendenu spessu tributu à u naturalismu.A buttiglia di perfume sottu à u mughettu hè u travagliu classicu di Lalique.

Perfume-bottles-8

Lalique hà criatu a so propria marca di marca, chì pruduce sia buttigli di prufume di vetru per e masse è buttigli per grandi marche.A buttiglia di prufume in forma d'Eucalyptus in l'angulu inferjuri à destra hè prodotta da Lalique per Boucheron.

未标题-3


Tempu di Postu: 27-Jan-2022