Cume riparà l'ugliu di a buttiglia di prufume

Sempre più persone s'innamuranu di u prufume, un bonu prufumu pò mette in risaltu l'incantu persunale, eccu a ragione per chì u prufume hè di più in più pupulare trà a ghjente. U prufume hè adupratu indebitu o aduprà spessu, l'ugliu pò cumparisce un prublema forse, cumu riparà? Scupremu.

Cume riparà l'ugliu di a buttiglia di prufume

Bottiglia di prufumel'ugliu hè rottu pò esse cumpratu in Internet cun un ugellu di rimpiazzamentu, nutate chì l'ugliu di u prufume hè generalmente sigillatu in alluminiu, rimuovere l'ugliu fate attenzione à ùn dannà u corpu di a bottiglia; Eppuru pò abbandunà l'ugliu dopu, cù l'agulla asettica, u prufume in a buttiglia hè aspiratu, cambiatu in un'altra buttiglia di prufume.

https://www.ntgpglass.com/pump/

E teste di prufume spruzzanu ghjetti d'acqua

Stu tipu di circustanza pò esse l'usu di un metudu per avè un prublema, u statu chì u prufume scappa è pressa a velocità per preoccupassi, u suggerimentu hè quandu si usa u profumu, a lettura rapida pressa a testa di sprinkler, pressa a testa di sprinkler dopu tuttu. A causa di u listessu diametru di u beccuccu di u prufume, preme a velocità di u dighjunu, l'aria in a buttiglia di prufume cumpressa, pò prufumà rapidamente espulsu, dopu u beccuccu, a pressione più grande pò formà una nebbia. Hè ancu pussibule chì u sprinkler sia dannighjatu.

2edc000236ab3b4513ed

Devu tene u prufume in u frigorifero

Va bè. I prufumi menu aduprati ponu esse tenuti in frigorifero per una durata più larga. Ma duvemu esse attenti à u profumu cumunamente adupratu per u più pussibule per ùn esse micca conservatu in u frigorifero, perchè cacciate, a temperatura cresce improvvisamente, hè faciule di distrughje a struttura moleculare interna di u profumu, dendu à a deteriorazione.

05

Perchè u prufume deve esse messu à capu in ghjò

Ùn importa micca u tappu di a buttiglia di u prufume hè sigillatu per avè assai strettu, pò sempre cresce cù u tempu è volatilizassi, u tubu chì l'ugliu di a buttiglia di prufume si unisce passa direttamente per u fondu, cum'è a pressione in u tubu, u prufume pò andà lentamente fora di volatilizà, dopu à mette in daretu pò riduce a volatilizazione di u prufume, megliu cunservà un bonu prufumu.

/perfume-glass-bottle/


Tempu di posta: Jul-06-2021