Cumu caccià u vernice?

U vernice hè un cusmeticu chì hè adupratu per mudificà è aumentà l'aspettu di e unghie. Pò furmà un filmu finu nantu à a superficia di e unghje. U vernice ùn hè micca faciule da pulisce. A rimozione di u vechju vernice pò esse un pocu dolorosa, soprattuttu quandu avete parechji strati da sbuchjulà. U vernice per unghie si sbuccherà da per sè, ma quandu si principia à sbuchjulà, aiuterà e to mani à vede megliu è prumove a salute di e unghie.

1. Sceglite u rimusciu di unghie, andate in a farmacia o in a buttega di bellezza per cumprà una buttiglia di rimozione di unghie. Di solitu sceglie smalti per unghie è altri prudutti per unghie vicinu à e zone cusmetiche. Una buttiglia cuntene abbastanza rimuvente di smalti per rimuovere abbastanza smalti.

U rimugliatore di unghie hè generalmente installatu in una buttiglia di plastica cù una noce, ma pudete ancu cumprà in una vasca da bagno cù una spugna. Pudete mette e dite in a vasca da bagno è caccià u smaltu. L'ingredienti principali di u smantile per unghie sò di solitu acetone. Alcuni di u rimozione di truccu cuntenenu aloe vera è altri ingredienti naturali, chì ponu ammorbidisce a pelle mentre rimuovenu u truccu.

2. Sceglite un applicatore di rimozione di smalti. A rimozione di unghie deve esse strofinata è strofinata nantu à u unghje cù l'applicatore. Alcuni applicatori sò megliu cà altri è sò adatti per diversi tipi di manicure. Se avete dui o dui strati di vernice spessa, pudete invece aduprà asciugamani di carta. A superficia aspra di u asciugamanu aiuta à rascià u smaltu.

I tamponi di cotone aiutanu à caccià u smalghje da i bordi di e unghie è e cuticule.

3. Posa un ghjurnale o un pannu di carta nantu à u tavulinu o u tavulinu. Pigliate u to smaltu per unghie è u cotone, u tovagliolu di carta o u cotone. A rimozione di smalti per unghie pò esse sporca, dunque hè megliu fà lu in bagnu o in altri lochi senza linzoli è superfici, chì ponu esse dannighjati da a schizza di smalti.

4. Imbuttate l'applicatore cun untuvatore di smalti. Svite u coperchio di rimozione di smalti, mette l'applicatore annantu à l'apertura, è versate a buttiglia in a buttiglia. In alternativa, pudete versà u smuntà di smalti in a ciotola è tuffà a bola di cuttone o u tovagliolu di carta in a soluzione.

5. Rubate u unghje cù un applicatore. Pulisci i vostri unghji cù un muvimentu circulariu finu à chì l'anzianu smalti si ne falessi. Continuate finu à sbarrazzassi di u vernice. Puderete bisognu di aduprà una nova testa di sprinkler ogni pochi unghie, soprattuttu se avete più di un vernice rimossu.

Lavate e mani. A rimozione di smalti hè fatta da materiale furtificatu chì seccherà e mani, dunque hè megliu lavà u restu di smalti dopu l'usu.

Ci sò ancu qualchi picculi cunsiglii in a vita cumuna chì puderebbenu esse aduprati per caccià u vernice.

Pudete applicà un stratu di vernice nantu à u unghje chì hè statu pittatu, poi asciucà lu cù un tampone di cotone o un cotone. Se u vernice hè testardu, ripetite stu passu. Pudete ancu aduprà u spray per u corpu per rimuovere u smuntamentu. U spray prufumatu cuntene ingredienti detergenti è hà un forte putere di pulizia. Ma stu metudu fererà u unghje, allora adupratelu cù cura. Inoltre, u dentifriciu pò ancu esse adupratu per rimuovere u smaltu, asciugà u dentifriciu nantu à u smaltu cù smalti per unghie, è poi aduprà u spazzolinu per immergesi in l'acqua è spazzole leggermente.

t015845c83806df6524


Tempu di posta: Mar-19-2021