Cumu migliurà a quota di mercatu internaziunale di l'imballu di bottiglie di prufume

Attualmente, ancu se u mercatu di prufumi naziunali cresce rapidamente, ma in tuttu u mondu l'usu di prufumi quantità per a prupurzione ùn hè micca altu. Tuttavia, l'imballaggi di bottiglie di profumi cinesi attuali in Cina in u mondu sò stati unu o dui. -Finisce materiali di lussu, e buttiglie di prufume naziunale in u mondu anu occupatu a maiò parte di u mercatu, sì prufumi naziunali o cumpagnie di profumi famosi internaziunali sò assai di l'imballaggi di bottiglie di profumi in Cina.

Tuttavia, l'imballu di bottiglia di prufume cinese in u prucessu di u mondu, per migliurà a quota di mercatu. Ci hè parechje zone chì anu da esse migliorate:

1. Innuvazione di cuncepimentu

In u cuncepimentu di e buttiglie di prufume, duveriamu cambià da a copia passata è l'imitazione à u cuncepimentu d'innuvazione indipendente. Migliurà u livellu di l'innovazione di u design. Solu in questu modu pudemu guadagnà a fiducia di cumpagnie di prufumi cunnisciute in u mercatu di alta gamma.

2. Aghjustate e misure à e cundizioni lucali

Sicondu e diverse regioni, a cuncezzione è a produzzione di buttigli di prufume devenu esse cuncepiti è produtti secondu e diverse regioni. Per esempiu, in u Mediu Oriente li piace l'apparenza lussuosa di e buttiglie di prufume, mentre à e regioni europee è americane piace l'imballu di aspettu simplice di perfume. buttigli. Hè necessariu analisi concreta.

3. Dettagli di imballu squisiti

L'attenzione deve esse prestata à i dettagli di l'imballu di e bottiglie di profumi. L'imballu di bottiglia di prufume include scatula di carta, parti di pulverizadori di pompa. Solu ogni parte hè squisita, più i dettagli sò perfetti, più u mercatu pò esse favuritu.

In breve, per migliorà a competitività di l'imballu di bottiglie di profumi in u mercatu internaziunale, duvemu rispettà l'innovazione di cuncepimentu, prestà attenzione à i dettagli di l'imballu è dà una piena considerazione à u gustu di i clienti.

 


Tempu di posta: Apr-09-2021