Cumu decoru buttigli di vinu

In a vita, truveremu chì hè faciule di pruduce assai articuli inattivi, in chì parechje buttiglie di vinu viote sò più cumuni. Parechje persone anu da sceglie di ghjittà ste buttiglie di vinu viote, ma in fatti, dopu avè trasfurmatu ste buttiglie di vinu viote, ponu diventà belle decorazioni.

1. Libru di buttiglia di vinu:

Trasforma sta buttiglia pretenziosa in un librettu di moda. Ciò chì avete bisognu: una buttiglia di vinu, un amicu per aiutavvi à beie, è piccule cose cum'è ciottuli o sabbia.

2. Lampa di buttiglia:

Ciò chì avete bisognu hè: una bottiglia pulita è luci di fata alimentate da batterie. Hè simplice.

3. Bottiglia d'acqua autosuffendu:

Avete cactus, piante succulente o altre piante d'interiore chì anu solu bisognu d'acqua occasionale? Una volta incastrata in u terrenu, sta buttiglia autonumante si idratarà pianu pianu. Hè un perfettu sistema di irrigazione "ignora". Pudete aduprà nastri è vernice per culurisce e buttiglie, o pudete aduprà buttiglie viote, buttigli di biera o buttigli forti direttamente. Nota: basta à empie 2/3 di a buttiglia d'acqua, copre l'apertura cù u to pulgaru, è dopu inserisci a buttiglia in terra. Se avete un giardinu, pudete mette bottiglie d'acqua automatiche trà ogni pianta.

4. U sottacettu in buttiglia di vinu pò:

Pudete coglie legumi in una buttiglia. Hè un rigalu per mustrà e vostre abilità di giardinaghju, marinatura è artigianale in listessu tempu. Ciò chì ci vole: una buttiglia pulita, ligumi, acqua, sale, acetu è ricetta di Pickle Edgar. Spiegazione: una volta fatta l'acqua salata, i ligumi sò pronti, e materie prime sò messe in a buttiglia di vinu, è dopu persunalizate cù decurazioni.

5. Candela di citronella:

Ciò chì avete bisognu: una buttiglia pulita, un stoppinu di candela, un connettore di 1/2 pollici cun tappa, nastro in Teflon, carburante Tiki aromatizatu à a citronella è Aquarium Gravel. Spiegazione: pour Aquarium Gravel è Tiki carburante in a buttiglia. Avvolge a cunghjunta cun nastru di Teflon è inseritila fermamente in a bocca di a buttiglia. Spinghje u stoppinu attraversu u connettore è assicurate u connettore in a bottiglia.

6. Cuntinenti di merendella:

Sta buttiglia di spuntinu hè un gran rigalu per i zitelli o l'amatori chì anu bisognu di dolci. Ciò chì avete bisognu: vernice, carta da scrittura, nastro per pittore è caramelle, gelatine o u nostru Mini marshmallow tropicale preferitu. Nota: prima mette duie strisce orizontali di nastro intornu à a buttiglia, à circa 3-5 centimetri di distanza. Applica un stratu di vernice acrilica trà a cinta di u pittore (u restu di a vernice di lavagna hè OK) è lasciate asciugà per un'ora. Applica un altru mantellu è lasciate asciugà per 1-3 ore - o megliu ancu, da a notte à a notte. Staccate delicatamente a cinta da a buttiglia, applicate lettere à a buttiglia, è riempitelu cù u caramelu di a vostra scelta.

342ac65c10385343c4c5a6049c13b07eca808888


Tempu di posta: Mar-26-2021