Cume sceglie u profumu per appuntamentu?

Cume sceglie u profumu per appuntamentu?

Durante una data, prufessiunale o persunale, hè impurtante di riflette una maghjina autentica, in cunfurmità cù u vostru veru esse. S'ellu hè bè sceltu, u vostru prufume ripresenterà a vostra persunalità, è pò lascià una impressione durevule à a vostra data, chì ùn si ricorderà micca solu di voi, ma dinò di a vostra identità olfattiva. 
Sceglie un prufume hè di sceglie u vostru sensu di l'olfattu. Pò palisà assai di te. Quandu date, duvete sceglie un prufumu chì cunvene à a vostra persunalità è vi faci senta cunvinta.

Eccu alcuni suggerimenti per sceglie u perfume perfettu per appuntamentu.

1. Sceglite un prufume chì rifletti a vostra vera maghjina.

U prufume, se sceltu currettamente, ripresenterà a vostra persunalità. A vostra data ùn si ricorderà micca solu di voi. E vostre caratteristiche olfattive. Cusì sceglite un prufume chì riflette u vostru veru eu.

2. Sceglite un prufume chì vi dà emozioni forti.

Un prufume chì riflette u vostru veru eu hè un prufume chì vi dà emozioni forti è pusitivi.

Un prufume chì pò purtà piacè à una persona pò arricchisce a fiducia in sè, chì hè a forza migliore di a tentazione.

3. Amparate nantu à a vostra eredità olfattiva.

Chì tippu di prufume di emozioni pò purtà per voi dipende da u vostru sensu di l'eredità di l'eredità. U vostru patrimoniu olfattivu hè furmatu da una ghjovana età, rapprisentendu tutti l'odori, l'odori è i gusti chì percepite in a vostra vita, è assuciatu à ricordi piacevuli. Per esempiu, pò ricurdà u vostru amore per un missiavu chì vi tene caru è vi porta in u so ortu per falcà u pratu o coglie legumi. In questu casu, l'odore verde hè prubabile di esse u vostru odore preferitu.

4. Pruvate u vostru perfume prima di a data.

Hè dunque impurtante di piglià u tempu per pruvà à fondu u vostru profumu prima di una data. Pudete, per esempiu, pruvà duie o trè fragranze sfarente nantu à a vostra pelle, è fà una piccula passeggiata prima di decide. Inoltre, ricordate di dumandà campioni, affinchì u prufume sia rivelatu da a notte à a notte. S'ellu vi dà una sensazione piacevule a mane dopu, è riceverete cumplimenti, significa probabilmente chì a fragranza hè adatta per voi. 

Avà chì avete trovu un prufume chì pò riflette u veru sè, dà fiducia è dà emozioni forti è pusitivi, hè impurtante pruvà u prufume per ore nantu à a pelle prima di a data. Arricurdatevi, u prufume produrrà una alchimia unica nantu à a vostra pelle, dunque hè impussibile di prevede in anticipu cume u profumu evolverà.

Una volta seguitatu sti passi, u prufume sceltu diventerà u vostru megliu alliatu in appuntamentu.

peitu-

 


Tempu di posta: Apr-15-2021