Cumu si pò riciclà a buttiglia di truccu chì hè lasciata dopu à l'usu di u cusmeticu?

1. Pudete piglià a vostra lozione per u corpu cun voi in u flacone di crema per l'ochji

A buttiglia di u fretu di l'ochji hè assai armariu in modu nurmale, cusì puderete ancu imballà uni pochi di fretu di l'ochji cun elli quandu l'estate o prutegge u fretu di a manu da portà, u dente hè in u gomitu chì spessu si sfrega o un locu cumunu, lasciate chì a pelle mantene un statu dolce à tutte e volte, evite l'antica accumulazione di rifiuti o hè u tonu di a pelle hè pesante scuru.

2. Aduprate buttigli multicolori per cera di aromaterapia DIY

Se sò fatti di vetru, pudete aduprà candele parfumate DIY. Uttenite alcuni olii essenziali, lasciate li in buttiglie di culori sfarenti, aghjunghjite stagnone fusu, è avete una candela prufumata naturale.

1

3. Contenitore di polvere compattu viotu per ombra d'ochji monocroma o carta assorbente d'oliu

A scatula di torta in polvere usata pò esse usata per tene una piccula ombra d'ochji monocromatica micca solu, evità i rifiuti chì cumpranu una scatula d'ombra d'ochji da ripurtà. Addiziunale, scatula di torta vacca in polvere adatta sempre per esse aduprata d'estate per imballà carta di assorbimentu d'oliu, dighjà leggera è cunveniente.

4. I buttigli di ceramica ponu cuntene ghjuvelli

Rispuntendu à bottiglie di vetru ordinali, bottiglie di resina o bottiglie di plastica, e bottiglie di ceramica sò più adatte per a preservazione di i gioielli, perchè e proprietà ceramiche sò più stabili, ùn sò micca suscettibili à l'umidità di l'aria è à i cambiamenti di temperatura esterni, è a sigillatura hè ancu più alta, assai adatta per u priservazione di anelli di diamanti, perle o ghjuvelli d'argentu.

5. Lustru di labbra buttiglia viota chjaru oliu di unghje calze di primu aiutu

Uni pochi d'oliu trasparenti per unghie ponu esse installati dopu pulitu lustru di labbra buttiglia viota hè lavatu, per a zitella, questu pò esse a magia di e calze di seta rotte d'estate, un pocu pò impedisce chì u foru di u calzu di seta sia disegnatu sempre di più grande.

06

6. Anellu truvatu in tubu di rossu à labbra

Parechji vioti tubu di rossu à labbraSò di solitu inutili, ma YSL hà un tubu di rossu à labbra cù YSL metal LOGO. Qualchissia hà pruvatu una volta di tirà u tubu cù pinze è di caccià u LOGO è di purtallu cum'è un anellu nantu à a manu dopu chì u tubu sia consumatu. Questa idea ùn hè micca male, nò?

01

Cunsigliu:

Per evità qualchì cattiva fabbrica pò intraprende una buttiglia viota per riciclà nantu à a reta, cumprate a buttiglia cusmetica di pruduttu genuu di u cunsumadore cun prezzu bassu, riempite in cusmeticu inferiore dopu, a perla mista pesci-ochju vende di novu prezzu altu. Ùn vendite mai una buttiglia viota à un cumpratore scunnisciutu o ùn la ghjettate micca. Esse cuscenti di l'attività di riciclamentu di e buttiglie viote tenute da i grandi magazini o di l'autorità cusmetiche è invia e buttiglie viote per esse smaltite.


Tempu di posta: Jul-28-2021