Cinque elementi di design di buttiglia di prufume

Avà u disignu di a buttiglia di prufume hè un temperamentu sempre più artisticu, una buttiglia cristallina cum'è un pezzu di buttigli di vetru squisiti. Per certi cullezzione, l'odore di fragranza si mette in daretu à l'aspettu glamour chì face a ghjente innamurà à prima vista. Allora chì sò l'elementi di u disignu di bottiglia di perfume? Sottu un pruduttu wei reta d'ospiti à piglià voi à capisce in dettu.

Mudellu.A forma di buttigli di prufume hè stata abbastanza ricca finu à avà. In più di quadratu, circhiu, cori, crescente, conu, trapeziu invertitu è ​​altre forme chì ponu esse descritte, ci sò parechje forme troppu strane per esse descritte in parolle.

Culore. I buttigli di prufume anu una varietà di culori, di solitu chjaru, in particulare u giallu limonu, perchè u giallu limonu currisponde à u culore di a maiò parte di i perfumi è ponu dà à e persone un sensu frescu è pulitu.

Era.In generale, più prima a pruduzzione di buttigli di prufume, più valore di cullizzioni è apprezzazione. Una buttiglia di perfume di vetru in u stilu di Lalique da u primu seculu aC; 50 à 150 dC buttigli d'ametista; Vasetti di vetru soffiatu da u primu seculu d.C. Da elli, pudete sente u veru "fragrance cum'è u tempu passa".

Scienza è tecnulugia.Avà di più in più u disignu di imballaggio di bottiglia di profumu usa un metudu di spressione simplice è astrattu, cusì chì u perfume tutale dà un sensu simplice è mudernu, mentre utilizendu una varietà di elementi high-tech. Cum'è lanciari novu profumu "ms Jennifer lopez vitality", u so aspettu hè unicu, quandu vi sarà tenutu altu, filatura rapidamenti godendu in u sole, vi sarà sorpresu di vede sfarfalli QiSeGuang fasciu nantu à a buttiglia, buttiglia embossment culore granu ribbon winding ballu, anellu di metallu logu viole mette in risaltu u prufume.

Locu d'origine.Botiglii di prufume d'urigine differente registranu diverse usanze lucali, pudete sentu diverse atmosfera culturale. U perfume più anticu in u mondu, truvatu in Cipru, hè simplicemente è senza ceremoniu imballatu in una buttiglia d'argilla umile; A buttiglia di prufume di a serie Madame Butterfly, chì integra l'atmosfera esotica.A01_4093副本


Tempu di Postu: 12-Nov-2021