Sapete à chì duvete fà casu à l'usu di u vernice?

Sapete à chì duvete fà casu à l'usu di u vernice?

Quandu si tratta di manicure, pensemu naturalmente à l'oliu d'ungliu culuritu è ​​abbagliante. Ma stu picculu corpu di buttiglia, ancu cume u culore è l'aspettu, ci hè un grande misteru, oghje per sparte un pocu di l'usu di l'oliu d'ungliu un pocu sensu cumunu à tutti.

1. Agite a pulitura prima di applicalla.

Prima di applicà a pulitura, assicuratevi chì a buttiglia sia assicurata è scuzzulate per 20 à 30 secondi. Più hè forte a scossa, megliu serà a qualità di a pulitura. Se ùn pudete sente nunda quandu si scossa, hè un gattivu segnu.

Inoltre, u vernice ùn hà micca una vita di scaffale, a menu chì a buttiglia ùn sia micca cunnessa o almacenata currettamente, ogni volta chì aduprate vernice, pulite è mettite bè a buttiglia, ancu u vernice novu duveria ancu esse conservatu à l'ombra.

2. A spazzola aduprata per appiicà a pulitura varieghja da unghje à unghje.

A spazzola per unghie, cum'è una spazzola per ciglia, dipende da a situazione. Se u unghje hè longu, finu è strettu, cunsidereghja aduprà un picculu pennellu per evità di pinghje fora di l'unu perchè u pennellu hè più grande di quellu.Invece, aduprate una spazzola larga per unghie larghe.

3. Applica una basa di cappotto di finitura fluorescente è finitura bianca.

Perchè u pigmentu fluorescente ùn hè micca troppu cuncentratu, ùn hè micca faciule da copre, perchè u verde hà generalmente da appiecà trè strati per copre u culore di u unghje, dunque unghjunghje un stratu d'oliu d'ungliu biancu hè una bona scelta, in più, ancu bisognu da applicà assai uniformemente, se ci sò parechji spessori di strisciu hè diversu, mostrerà oliu di unghie biancu.

U vernice fluorescente cuntene u listessu pigmentu cum'è vernice regulare. Cum'è cù l'oliu regulare, duvete applicà un mantellu di basa per prutege e vostre unghie prima di applicà smalti fluorescenti, è applicà un altru mantellu 2 à 3 ghjorni dopu.

4. L'acqua ghiacciata accelera u siccatu di u smaltu.

In casu di pressione di u tempu, pudemu cunsiderà aduprà acqua ghiacciata per accelerà a siccatura di smalti, ma prima, duvemu aspettà finu à chì a superficie di smalti sia cumpletamente secca.

Alcune persone cercanu di ristabilisce u smaltu cù unepochi di gocce di rimozione di smalti, chì ùn hè micca solu sbagliatu, ma ancu assai male. Fendu cusì si romperà a struttura chimica di u lucidatura. Ci sò diluenti per smalti chì ponu diluisce u smisuratu quandu diventa appiccicosu, ma u smuvente ùn deve esse adupratu in nisuna circustanza.

5. U vernice ùn hà micca limitu di tempu.

Un sbagliu chì parechje donne facenu hè di precipitassi per caccià u smaltu in trè ghjorni, pensendu chì sia per a salute di e so unghje. In fatti, u smaltu per tene trè ghjorni, ottu ghjorni o mezu mese hè OK.

Per ùn asciugà e unghie, duverete prima caccià u smaltu cù un smuvagliu chì ùn cuntene acetone. Dopu, alluntanate a pelle morta intornu à e vostre unghie. Se necessariu, lucidate e unghie è appiccate un mantellu di vernice nantu à a cima di e unghie per pone e basi per u vostru prossimu mantellu di vernice.

In tuttu, queste sò e cose chì duvemu tene à mente quandu adupremu smalti in a nostra vita. Ti n'arricordi?

t015845c83806df6524


Tempu di posta: Apr-19-2021